- that's me:anak,ibu,isteri,pelajar,guru,academician-

- that's me:anak,ibu,isteri,pelajar,guru,academician-

Friday, July 26, 2013

Come Back post!!

Holaa...almost 1 year I left my blog..now I return..wallawei..dh tahap bersarang dh blog ni..too busy with school,and preparation for Math T..plus I gave birth to my doter last year..maybe itu yg menyebabkan passive..never mind,lepas ni blog ni akan diserikan dgn Nota,soalan2 dh apa2 bahan yg membantu pelajar untuk MATH T Pra-U..before that,let me introduce my little dudly princess..born at KBMC on 06/09/2012..almost 10months rite now..



1st day

1st day
 
 
Day 4
 
 
4months
 
 

8 months




okey,done for that..now we continue to business..nantikan post yg seterusnya..skrg ni tgk cuba utk hasilkan module for this new modular systems...seems like tutorial notes..hope my work will success..ADIOS..





No comments:

Post a Comment